Customer Support Specialist בחברת סטארט-אפ בתחום הסייבר ההגנתי
מדובר בחברה המפתחת מערכת הגנה אווירית נגד רחפנים- מערכת אחת, אוטונומית, שיודעת ...
- נסיון של שנתיים כTech Support Team Lead ברמת Tier1/2 או נסיון בתמיכה ברמת Tier3
- נסיון עם מוצר SaaS
- נסיון עם Rest API
מדובר בחברה המפתחת מערכת הגנה אווירית נגד רחפנים- מערכת אחת, אוטונומית, שיודעת ...
החברה מפתחת פלטפורמת Web B2B SaaS, לאחר גיוס Round C של 40 מיליון דולר, יש לה
החברה עוסקת בוירטואליזציה למעבדי AI. גייסו לאחרונה 75 מיליון דולר נוספים. פיתחו