מחפשים את השלב הבא בקריירה?
שלחו קורות חיים, אנחנו נדאג לכל השאר.
משרות דרושים עבור מהנדס תמיכה
עם משרת מהנדס תמיכה מגיעים אתגרים, סיפוק ושכר התחלתי ממוצע של 12 אלף ₪. עם צבירת ניסיון השכר יכול להגיע עד 27 אלף ₪, מנהל ירווויח בממוצע 30 אלף ₪ לחודש. עם GotFriends מגיעות כל המשרות הכי טובות בתחום, אותן לא תמצא בשום לוח דרושים הייטק. שלחו אלינו את קורות החיים וקבלו מאתנו רק את המשרות הכי מתאימות עבורכם.
Customer Support Engineer בחברת סטארט-אפ בתחום ה-Digital Accessibility
משרה חמההחברה ממוקמת בתל אביב- קו רכבת, משלבת מודל עבודה היברידי ומונה 100 עובדים.
מהות התפקיד: תמיכה גלובלית בלקוחות בינלאומיים, תמיכה ברמת Tier2. עבודה עם כלי בדיקות כגון Playwright, Selenium, Appium ועוד. תמיכה מורכבת, שיפור הכלים, ניהול דוגמאות לקוד.
- שנתיים ניסיון בתמיכה גלובלית
- ניסיון בעבודה מול לקוחות בינלאומיים
- ניסיון עם כלי בדיקות
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד
Tier 3 בחברת מחקר בתחום הסייבר ההתקפי
משרה חמהיושבת בת"א (קו רכבת), משלבת עבודה מהבית, ומונה כ- 90 עובדים.
מהות התפקיד- חלק מצוות תמיכת לקוחות המונה 3 תומכים, כפיפות ל Support Manager.
- 3 שנות ניסיון בתמיכה Tier3
- ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה
- ניסיון בפיתוח ב-Python/Bash או שפה דומה
- ניסיון בפיתוח Data Bases
IT Helpdesk Technician בחברת סטארט-אפ בתחום ה high-performance computing
משרה חמההחברה נוסדה ע"י יזמים מנוסים ומאז היוסדה גייסה מעל 300 מיליון דולר כאשר בשנה האחרונה גייסה 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר.
מעסיקים 300 עובדים גלובאלית, רובם בארץ, ממוקמים בגבעתיים (כ 20 דק' הליכה מרכבת השלום/נסיעה קצרה באוטובוס) ומשלבים 2 ימי עבודה מהבית.
החברה חשפה לאחרונה שבב המספק ביצועים משמעותית גבוהים יותר ממעבדי GPU ואף עולים על השבבים של Nvidia במונחי performance-to-power-consumption.
תפקיד Helpdesk חלק מצוות ה IT, תמיכה טכנית לעובדים, כולל פתרון בעיות, תחזוקה והדרכה, באמצעות מערכת קריאות, דוא"ל, תמיכה מרחוק ובמפגש אישי.
עבודה ע"ג Linux בעיקר.
4+ שנות ניסיון כ- Helpdesk
ניסיון עבודה בסביבת Linux
ניסיון מתן תמיכה טכנית בחברות הייטק
IT & Help Desk Technician בחברה טכנולוגית
משרה חמההחברה ממוקמת באזור המרכז- קו רכבת קלה, משלבת מודל עבודה היברידי ומונה 500 עובדים גלובלית, 100 מתוכם בארץ.
מהות התפקיד: חלק מצוות קטן, דיווח לראש צוות. שילוב של משימות IT ו-Help Desk באופן שווה, פתרון תקלות אצל העובדים, ניטור ותחזוקה של מערכות IT. העבודה הינה על גבי Windows, עובדים עם AWS ו-Azure, ניהול משימות ב-Jira.
- שנתיים ניסיון כ-Help Desk
- שנתיים ניסיון כ-IT
- ניסיון בפיתוח מעל Windows
Technica Support Engineer בחברת סטארט-אפ
משרה חמההחברה ממוקמת באזור הצפון, מונה 150 עובדים ומשלבת מודל עבודה היברידי של שלושה ימי עבודה מהבית.
מהות התפקיד: חלק מצוות גלובלי חציו בישראל וחציו בארצות הברית, Tier 3, תמיכה בלקוחות, עבודה בסביבת Cloud ו-Storage. ללא עבודה בלילות/בסופי השבוע, אך נדרשת זמינות בשעות מסוימות. לקיחת חלק מתהליך ה-On Call, מלווה בתוספת שכר.
- 3 שנות ניסיון כ-Technica Support Engineer
- ניסיון בעבודה עם Network
- ניסיון בפיתוח מעל Linux
- ניסיון בפיתוח עם Cloud/Storage
Tier 3 Support Engineer בחברת סטארט-אפ בתחום ה-Security
משרה חמההחברה ממוקמת באזור המרכז, משלבת מודל עבודה היברידי ומונה 200 עובדים גלובלית, 100 מתוכם בארץ.
מהות התפקיד: חלק מצוות התמיכה, תפקיד בכיר בצוות, כפיפות לראש צוות. מתן תמיכה ללקוחות בארץ ובחו"ל, התנהלות באנגלית באופן יומיומי.
- 4 שנות ניסיון כ-+Tier 3
- ניסיון בעבודה עם Kubernetes
- ניסיון בתמיכה בלקוחות בארץ ובחו"ל
- ניסיון עם סקריפטים
DevOps Team Leader בחברת הייטק
משרה חמההחברה ממוקמת באזור המרכז ומונה 200 עובדים. עבודה מהמשרדים.
מהות התפקיד: ניהול של 3 אנשי DevOps בשילוב של 80% Hands On. סטאק טכנולוגי: Azure, Linux, Kubernetes, CI/CD, Python, PowerShell, Groovy.
- 3 שנות ניסיון ניהולי
- ניסיון בפיתוח עם Azure
- ניסיון בעבודה עם Terraform
- ניסיון בעבודה עם CD/CI
Support בחברה בתחום התקשורת
משרה חמההחברה ממוקמת באזור המרכז, משלבת מודל עבודה היברידי ומונה 1000 עובדים בעולם, 500 מתוכם בארץ.
מהות התפקיד: חלק מצוות, תמיכה פנים ארגונית לעובדי החברה, Tier 1/2, תמיכה טלפונית ופרונטלית, עבודה ברובה מול Win ומעט מול MAC.
- 3 שנות ניסיון בתמיכה
- ניסיון בפיתוח מעל Win
- אנגלית ברמה גבוהה
Customers Technical Services and Support בחברת סטארט-אפ
משרה חמההחברה ממוקמת בתל אביב- קו רכבת קלה, משלבת מודל עבודה היברידי ומונה 20 עובדים.
מהות התפקיד: חלק מצוות של 4 עובדים שנותן תמיכה ללקוחות בארץ ובחו"ל, Tier3, פרוטוקולי תקשורת, סביבת ענן. יש תורנות פעם בכמה שבועות לזמינות לאחר שעות העבודה.
- 3 שנות ניסיון בתמיכה
- ניסיון עם SIEM Solutions
- ניסיון בפיתוח מעל Win
- ניסיון בפיתוח מעל Linux
IT Help Desk בחברת Online Gaming
משרה חמההחברה מוקמת בתל אביב, משלבת מודל עבודה היברידי ומונה 700 עובדים גלובלית, 150 מתוכם בארץ.
מהות התפקיד: חלק מצוות בכפיפות לראש צוות בחו"ל (התנהלות שוטפת באנגלית), מענה לטיקטים, עבודה עם Jira, טיפול בסוויצ'ים וראוטרים. עבודה עם MAC.
- שנתיים ניסיון 2-4 ש"נ כ-IT/Help Desk
- ניסיון בפיתוח עם MAC
- אנגלית ברמה גבוהה
GotFriends הינה חברת השמה המשתדלת לפעול אחרת. מדי שנה אנו מסייעים לאלפי מועמדים למצוא עבודה חברות התוכנה והסטארט-אפ המובילות בארץ. במה אנחנו שונים? לנו יש רשת קשרים ענפה שבנינו בתעשיית ההיי-טק בארץ, ברשותנו מאגר ענק ועדכני של משרות שוות במיוחד, וצוות הגיוס המוכשר שלנו דואג לשילוב מושלם בין צרכי המעסיקים למועמדים.